(سیلندر) جک هیدرولیک ترمز دار
جکهای ترمزدار به منظور کاهش سرعت خطی،
در انتهای کورس کاری جک طراحی شدهاند. وقتی که پیستون به انتهای کورس
میرسد بهخاطر سرعتی که دارد و مانعی که در برابر آن قرار گرفته ضربه یا
شُک نسبتن زیادی به سیستم اعمال میکند که در گذر زمان میتواند باعث
آسیبهای جدی به خود جک و کل سیستم کاری شده و جدای آن بازده کاری را نیز
پایین میآورد. برای ایجاد این ترمز راههای متفاوتی وجود دارد که در
پرکاربردترین آن با کنترل دبی در انتهای کورس باعث کاهش سرعت خطی میشوند و
با نزدیک شدن پیستون به انتهای کورس از سرعت آن آرام آرام کاسته شده تا در
نهایت به ایست کامل برسد.
لازم به ذکر است که در جکهای دو طرفه لازم است که سیستم ترمز در هر دو سمت پیستون اعمال شود.
در
سیستمهای هیدرولیک مدرن، به علت خطایی که به مرور زمان در طراحی فوق به
وجود میآید دیگر سیستم ترمز را در درون جک خارج کرده و به منبع تغذیه روغن
(یونیت هیدرولیک یا پاور پک) انتقال دادهاند.
در این نوع از جک
های هیدرولیکی با استفاده از سیستم ترمز که میتواند ثابت یا قابل تنظیم
باشد از ضربه زدن جک هیدرولیک در ابتدا و انتهای جک جلوگیری کرده.
از محصولات و خدمات ارائه شده در هیدرولیک صنعت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
جک هیدرولیک پایه دار
خرید جک هیدرولیک پایه دار
فروش جک هیدرولیک پایه دار
قیمت جک هیدرولیک پایه دار
نمایندگی جک هیدرولیک پایه دار
نماینده فروش جک هیدرولیک پایه دار
لطفا
پیش از اقدام به هرگونه خرید و یا انعقاد قرارداد با مشاورین ما تبادل نظر
نموده و ضمن اطلاع از توانمندی های ما از قیمت های رقابتی ما نیز مطلع
شوید.