پروژه بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر


جک هیدرولیک یکطرفه تنها شامل یک پورت روغن است که ورود و خروج روغن از طریق آن صورت می‌گیرد. وقتی که روغن با فشار از طریق پورت به داخل محفظۀ سیلندر تغذیه می‌شود، شافت حرکت کرده و نیرو را اعمال می‌کند. حرکت شافت می‌تواند هم رو به جلو Pushing و هم رو به عقب یا کششیPulling باشد. (سیلندر) جک بالابر هیدرولیکی به دو نوع یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شود که در جک هیدرولیک یک طرفه جک با فشار موتور بالا می رود و با سنگینی کابین و باز شدن شیر برقی بدون روشن شدن موتور پایین می آید. به عبارت ساده تر در جک هیدرولیک یک طرفه ، ورود و خروج روغن از یک قسمت است ولی در جک هیدرولیک دو طرفه ورود و خروج روغن از دوقسمت است (یعنی روغن از پایین جک هیدرولیک وارد شده و از بالای جک خارج می شود) این جک ها عمدتا به صورت عمودی ، حمل بار و نفر انجام میشود. متداول ترین نوع دستگاه، بالابر های هیدرولیکی آکاردئونی ( قیچی و ریلی ) می باشد که باری دسترسی به ارتفاعات مختلف ساخته میشود. گلویی و شفت رزوه شده و سوراخهایی جهت نصب برروی پایه قابل استفاده دروضعیتهای مختلف آلیاژفولاد سخت جهت دوام بالا. فنر برگشت فشارقوی. گردگیرشفت جهت جلوگیری ازآلودگی شفت وافزایش طول عمر عوامل تعییت کننده مکانیزم
-ظرفیت
-ایمنی
-محیط کاری
-نوع کابرد
-قیمت دستگاه
شرکت هیدرولیک صنعت درزمینه ساخت و طراحی انواع بالابرهای هیدرولیکی تا کورس ۷متر فعالیت داشته و بسیاری از فروشگاه ها ، شرکت ها را تحت پوشش خود قرار داده، ضمنا این شرکت با بکار گیری ایمنی بالا در طراحی های خود بخش زیادی از اعتماد مشتری ها در سطح کشور را بر آورده کرده است.


طراحی و تولید (سیلندر) جک هیدرولیک یک طرفه
جک هیدرولیک یک طرفه
تنها شامل یک پورت روغن است که ورود و خروج روغن از طریق آن صورت می‌گیرد.
وقتی که روغن با فشار از طریق پورت به داخل محفظۀ سیلندر تغذیه می‌شود،
شافت حرکت کرده و نیرو را اعمال می‌کند. حرکت شافت می‌تواند هم رو به جلو
Pushing و هم رو به عقب یا کششی Pulling باشد.
وقتی که جک کورس
کاری را طی می‌کند، لازم است که برای انجام سیکل بعدی کار به حالت اولیه
بازگردد و در این نوع از جک هیدرولیک دیگر فشار روغنی برای بازگشت شافت به
حالت اولیه که یا حالت کاملن بسته (برای سیستم‌های فشاری یا هل دهنده) و یا
حالت باز ( برای سیستم‌های کششی) اعمال نمی‌شود و تنها با خروج روغن از
همان پورت ورودی، شافت به حالت اولیه باز می‌گردد. نیرویی که باعث برگشت
شافت به حالت اولیه می‌گردد ممکن است از یک منبع خارجی (برای مثال یک
الکتروموتور یا یک جک هیدرولیک دیگر و….) اعمال گردد و یا به وسیلۀ وزنی که
روی جک هیدرولیک قرار دارد این اتفاق بیافتد (این مورد اکثرن در بالابرها
وجود دارد).
در بعضی از سیستم‌ها از فنر برای برگشت شافت نیز
استفاده می‌کنند. از معایب این سیستم آن است که هیچ کنترلی بر سرعت برگشت
وجود ندارد و این می‌تواند باعث ایجاد اختلال در بعضی دستگاه‌ها گردد. در
بعضی از جک‌های یک طرفه که عموما به صورت عمودی و رو به بالا کار می‌کنند
تنها عامل برگشت شافت وزن خود آن است که تنها در صورتی توصیفه می‌شود که
زمان برگشت عامل مهمی در سیستم کاری نباشد.
جک‌های یک طرفه خود به دو بخش اصلی
A) شناور
B) پیستونی
تقسیم می‌شوند که هر کدام شرایط کاری و معایب و محاسن خود را دارند که در بخش‌های بعدی به آن اشاره خواهد شد.
از محصولات و خدمات ارائه شده در هیدرولیک صنعت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:


بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر

خرید بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر

فروش بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر

قیمت بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر

نمایندگی بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر

نماینده فروش بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر

پروژه بالابرهای هیدرولیکی حمل بار و نفر

لطفا
پیش از اقدام به هرگونه خرید و یا انعقاد قرارداد با مشاورین ما تبادل نظر
نموده و ضمن اطلاع از توانمندی های ما از قیمت های رقابتی ما نیز مطلع
شوید.